joi, 29 decembrie 2011

Craciunul nr 3

A trecut si cel de-al 3-lea Craciun cu Danut. A fost si cel mai reusit Craciun de pana acum, pentru ca e in sfarsit suficient de mare sa inteleaga cate ceva.

Primul eveniment legat de Mos Craciun de anul acesta a fost cand am primit scrisoarea de la Mosu, pentru care ii multumim inca o data Adei de la www.injoaca.ro. A fost prima lui scrisoare, nici de Mos Craciun nu stia inca prea multe, dar s-a bucurat de stelutele magice puse in plic de secretara Mosului.



De fapt insa, la noi in casa Craciunul a venit de pe la inceputul lui noiembrie, de cand au inceput repetitiile pentru serbare la gradinita si a cantat si acasa obsesiv "Mocaciun cu plete galben", "Motova" (Sorcova), Saniuta, ba chiar si We wish you a Merry Christmas.

Pe 17 decembrie am avut serbarea. El avea "rol" de bradut, adica de spus o poezie scurta:
"Iar eu sunt bradutul care
Vesnic verde eu raman
Sa ma impodobiti cu totii
In sfanta seara de Craciun."

Poezie pe care, pana la serbare, ne-a spus-o de 1000 de ori. La serbare insa nu a mai spus-o singur, ci i-a suflat educatoarea si el a repetat dupa ea. Nu conteaza, oricum a fost adorabil si e mare lucru ca a stat pe scena, a cantat cantecele si a venit la microfon sa spuna poezia. Pentru prima lui serbare, a fost perfect. Sa va mai spun ce ditamai carul de emotii am avut?



Cand s-a terminat serbarea si era momentul Mosului, Danut nu a prea vrut sa mai urce pe scena, ci sa ramana cu noi. Dar noi i-am tot aratat ca toti ceilati copii primesc jucarii de la Mosu, asa ca, intr-un final, s-a indurat si s-a dus in brate la Mos Craciun. Si cu ocazia asta mi-am invatat copilul despre prostitutie: faci ceva ce nu vrei sa faci in schimbul unor beneficii materiale.


Pe 22 decembrie am impodobit primul nostru brad impreuna. Pe 26 l-am despodobit, ca prea fusese chinuit saracul brad.




Si pe 24 deccembrie seara a venit Mos Craciun la nasi, cu trenulete Chuggington pentru Danut.



A doua zi dimineata, jumatate din sufrageria mea era ocupa de cadoul primit, dar si de un copil caruia ii luceau ochii de bucurie.


Intr-o postare viitoare sper sa va povestesc si cum am trecut eu de la "Eu nu o sa ii spun copilului meu despre Mos Craciun pentru ca este o minciuna si eu nu vreau sa imi mint copilul" la "Uite, Danut, ti-a scris Mos Craciun, hai sa vedem ce zice!". Doar ca ritmul in care reusesc sa scriu pe blog, e posibil ca acea postare sa vina prin iunie.

Craciunul vostru cum a fost?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu