marți, 24 ianuarie 2012

Am aflat pe pielea mea...

...ca gradinita dauneaza grav sanatatii mamei. Toata lumea mi-a spus cat de greu o sa fie cand incepe copilul gradinita, pentru ca va fi mai mult bolnav. Slava Domnului, la noi nu a fost asa. Dupa prima luna, in care intr-adevar Danut a fost destul de bolnav (nu rau, dar pe perioada lunga), nu s-a mai imbolnavit aproape deloc. Cel mult 2-3 zile de nas infundat si gata.

Eu, in schimb, sunt bolnava in fiecare luna. Toate virusurile si bacteriile pe care el le aduce acasa eu le iau cu generozitate si le transform in boli de lunga durata. In prezent sunt bolnava de 2 luni. Fara pauza. Am luat doua ture de antibiotic, lucru pe care nu il mai facusem de vreo 10 ani (si atunci pentru o infectie la masea).

Important e, desigur, ca e copilul sanatos. Dar si eu as vreau sa fiu!

Asa ca, sfat: inainte cu o luna sa inceapa copilul gradinita, dati-i un sirop de imunitate. Dar luati si voi, parintii, ceva pentru cresterea imunitatii. Pentru ca, se pare, bolile aduse de copil de la gradi nu seamana cu nimic din ce stiati pana acum.

Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu