joi, 22 mai 2014

Re-definiţii

Dănuţ: Poti să îmi dai măr, banană, portocală şi pepene  pe o farfurie?
Eu: Vrei salată de fructe?
El: Nuuu, vreau să le tai şi să le pui pe o farfurie
Eu: OK. Dar asta se numeşte salată de fructe
El: Biiinee, salată de fructe. Dar fără salată (verde n.r.)!! 
Eu: Sigur, doar cu fructe
El: Dacă e fără salată, putem să-i spunem pepene de fructe?


Şi-a luat toate măsurile să se asigure că niciun fir de salată nu a călcat nici măcar cu numele în gustarea lui. Pe care când i-am adus-o a exclamat fericit: "ieeei, pepene de fructe!!" Deci se pare că îi putem spune şi aşa :))


Un comentariu:

  1. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere